فرم نیاز سنجی کارگاه های آموزشی اعضای هیات علمی دانشکده علوم پزشکی سراب سال1402
استاد ارجمند
احتراما خواهشمند است میزان ضرورت برگزاری کارگاه های ذیل را (گزینه های زیاد، متوسط، کم و نظری ندارم) مشخص نمایید.
چنانچه مشخصا عناوین خاصی را جهت برگزاری کارگاه مدنظر دارید،قید فرمایید..................................................................................................................................................................
موضوع کارگاه |
عنوان کارگاه |
زیاد |
متوسط |
کم |
نظری ندارم |
موارد مهم از بین موارد
داخل پارانتز قید فرمایید |
روش ها و فنون
تدریس |
فنون تدریس در گروه های بزرگ (لکچر.سمینار.پانل.کنگره.همایش و ...) |
|
|
|
|
|
فنون تدریس در گروه های کوچک (PBL,بارش افکار.گلوله برفی.بحث گروهی .ایفای نقش و ...) |
|
|
|
|
|
روش های تدریس بالینی (گزارش صبگاهی.آموزش سرپائی.راند.ژورنال کلاب. آموزش درجامعه و...) |
|
|
|
|
|
ارزیابی
دانشجو |
روش های ارزیابی یادگیری تئوری (آزمون های کتب.شفاهی) |
|
|
|
|
|
روش های ارزیابی یادگیری در محیط بالینی و عملی (Logbook.OSCE.Minicex.DOPS.چک لیست و پورتفولیو و...) |
|
|
|
|
|
روشهای تحلیل و ارزشیابی آزمون |
|
|
|
|
|
نگارش
علمی |
نگارش مقالات علمی |
|
|
|
|
|
نحوه تدوین CVو گزارشهای علمی |
|
|
|
|
|
روش ها. حیطه ها ومنابع نیاز سنجی آموزشی |
|
|
|
|
|
اخلاق
حرفه ای |
تدوین واجرای یک طرح نیاز سنجی جامع |
|
|
|
|
|
روش برنامه ریزی وآموزش در حیطه اخلاق حرفه ای |
|
|
|
|
|
نکات عملی در اخلاق پزشکی و
دانشگاهی(.professionalism.اخلاق پزشکی.اخلاق در آموزش و پژوهش) |
|
|
|
|
|