| ردیف |
موضوع |
نمره کسب شده |
نمره چک لیست |
| 1 |
مشخص بودن عنوان کلی درس و موضوع درس |
|
0/5 |
| 2 |
مشخص بودن رشته و مقطع |
|
0/5 |
| 3 |
مشخص بودن تعداد واحد |
|
0/5 |
| 4 |
مشخص بودن زمان ارائه درس(روز ,ساعت, نیمسال تحصیلی) |
|
0/5 |
| 5 |
مشخص بودن هدف کلی درس |
|
1 |
| 6 |
مشخص بودن اهداف کلی جلسات (هر جلسه یک هدف) |
|
2 |
| 7 |
مشخص بودن اهداف رفتاری به تفکیک اهداف کلی هر جلسه |
|
4 |
| 8 |
مشخص کردن حیطه های مختلف اهداف رفتاری(شناخت عاطفی ودر صورت لزوم روانی حرکتی) |
|
1 |
| 9 |
مشخص بودن روش تدریس |
|
0/5 |
| 10 |
استفاده از روش های نوین در تدریس |
|
2 |
| 11 |
مشخص بودن وسایل کمک آموزشی |
|
0/5 |
| 12 |
مشخص بودن نحوه ارزشیابی تراکمی دانشجو |
|
1 |
| 13 |
مشخص بودن نحوه ارزشیابی تکوینی دانشجو |
|
1 |
| 14 |
مشخص بودن انتظارات از دانشجو در کلاس |
|
2 |
| 15 |
رعایت تعداد جلسات با توجه به میزان واحد درسی تفکیک اهداف |
|
2 |
| 16 |
مشخص کردن منابع لازم برای مطالعه |
|
1 |
| |
|
|
|
| 17 |
نمره نهایی |
|
20 |