ردیف |
موضوع |
نمره کسب شده |
نمره چک لیست |
1 |
مشخص بودن عنوان کلی درس و موضوع درس |
|
0/5 |
2 |
مشخص بودن رشته و مقطع |
|
0/5 |
3 |
مشخص بودن تعداد واحد |
|
0/5 |
4 |
مشخص بودن زمان ارائه درس(روز ,ساعت, نیمسال تحصیلی) |
|
0/5 |
5 |
مشخص بودن هدف کلی درس |
|
1 |
6 |
مشخص بودن اهداف کلی جلسات (هر جلسه یک هدف) |
|
2 |
7 |
مشخص بودن اهداف رفتاری به تفکیک اهداف کلی هر جلسه |
|
4 |
8 |
مشخص کردن حیطه های مختلف اهداف رفتاری(شناخت عاطفی ودر صورت لزوم روانی حرکتی) |
|
1 |
9 |
مشخص بودن روش تدریس |
|
0/5 |
10 |
استفاده از روش های نوین در تدریس |
|
2 |
11 |
مشخص بودن وسایل کمک آموزشی |
|
0/5 |
12 |
مشخص بودن نحوه ارزشیابی تراکمی دانشجو |
|
1 |
13 |
مشخص بودن نحوه ارزشیابی تکوینی دانشجو |
|
1 |
14 |
مشخص بودن انتظارات از دانشجو در کلاس |
|
2 |
15 |
رعایت تعداد جلسات با توجه به میزان واحد درسی تفکیک اهداف |
|
2 |
16 |
مشخص کردن منابع لازم برای مطالعه |
|
1 |
|
|
|
|
17 |
نمره نهایی |
|
20 |